DANS.


Idag ska jag och Karl gå på ett dansevent på nåt gym på karlaplan. Vi ska dansa massa olika sorters dansstilar med olika danspedagoger. Hur länge? FRÅN 13:30 TILL 20:30!!! Då tänker man ju såklart att man inte är med på alla kurser, men jag frågade en vän som har varit med på detta några gånger och hon sa att Javisst dansar man i sju timmar! Grunda med en bra frukost! Oh I will! Det kommer vara lite pauser då och då. Det kommer att bjudas på tilltugg såsom frukt och nötter. Jag kommer dö. Jag kommer ligga död på golvet efter en halvtimma och alla kommer stå i en ring runt mig och sucka. Men jag kommer förhoppningsvis dö inspirerad! Detta blir kul! Skriver ikväll om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0