Grus.


Hej. På Torsdag åker jag till England och längtar nästan ihjäl mig. Men nu sitter jag hemma och har kvinnovärk och mår illa. Är förvånad över att jag verkar vara älskad trots att jag känner mig väldigt tråkig och och trött och vimsig. Tack för smset, det gjorde mig lycklig.
Har inga pengar på mobilen, igen.
Ska kolla på Project Runway och sticka randigt.
Ska läsa.
Ska ta bra tabletter.
Ska lyssna på nya skivan.
Ska sitta.
Är det jag som bestämmer vad jag måste göra?
Jag är snart arton. Snarton. Vad gör man? Passar på att gå in gratis på museum. Och väntar. Och åker till England.

Jag skrev osammanhängande med flit.
Det ska jag inte göra mer, jag lovar. Eller nä förresten, lova kan jag inte. Men jag ska verkligen försöka.

Nu får det räcka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0