Nu kommer bara text.

Hej, jag ar i London (och har inga svenska bokstaver pa den har datorn).
Jag ar i LONDON. JAG ar HAR.
Jag ar jatteglad.
Och fundersam och nastan lite vemodig.
Jag vill ju bo har. Kanske. Det verkar ganska perfekt for mig, Jag och Vera pratade en del om att bo i London igarkvall och de blev sa tydligt for mig. London som ar fullsmockat med konstnarer av alla dess slag, London med alla bandmedlemmar, London med alla konsertstallen, London med alla kladaffarer. London som VILL HA MIN KONST. London som betalar band for att spela, till skillnad fran Stockholm da det ofta kan vara tvart om. Tank om det ar har jag ska vara.
Men vad sjutton, jag behover inte sitta har och vara orolig, inte alls. Den dagen den sorgen\lyckan.
Nu ar jag bara otroligt glad over att fa vara har.
Just nu sitter jag hemma hos en av Veras bandmedlemmar i hennes bohemiska, underbara hem och lyssnar pa nar bandet sitter och spelar deras fantastiska latar. Hur lyxigt som  ju!
Jag ska iallafall hit igen i sommar. Jag vill det iallafall, hur garna som helst!
Jag far sticka som en tok, sa.
Imorgon kvall lamnar jag London och kommer hem igen. Ska bli skont, saknar ju vanner och familj.
Men London. London London London London.
Hoppas det har gick att lasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0